Ως το «πιο γρήγορο Astra με άδεια κυκλοφορίας στους δημόσιους δρόμους» διαφημίζει η Opel το πρωτότυπο OPC Extreme. Θα κάνει πρεμιέρα τον Μάρτιο
στη Γενεύη και θα… ανοίξει το δρόμο για την πιο «ακραία» έκδοση παραγωγής του μικρομεσαίου μοντέλου της Opel. Βασίζεται στο αγωνιστικό Astra OPC Cup που συμμετέχει στο στο πρωτάθλημα αντοχής του Νίρμπουργκρινγκ.
Χάρη στη χρήση ανθρακονήματος και σε άλλες λύσεις, οι μηχανικοί της Opel έχουν πετύχει μείωση του βάρους σε σχέση με το Astra OPC των 280 PS. Προς το παρόν πάντως δε δόθηκαν λεπτομέρειες για το ακριβές βάρος ή για πιθανή αύξηση ισχύος και ροπής στο 2λιτρο turbo. Πέρα από το εμφανές αεροδυναμικό body kit και τα sport ελαστικά, το Astra OPC Extreme φέρει κλωβό ασφαλείας και αγωνιστικά καθίσματα με ζώνες 6 σημείων.
Η Opel είχε παρουσιάσει στις αρχές της δεκαετίας του 2000 το Astra OPC X-treme Concept, με επιρροές από τη συμμετοχή της μάρκας στο DTM . Τότε παρέμεινε πρωτότυπο, τώρα η Opel δηλώνει αποφασισμένη να το βγάλει σε περιορισμένη παραγωγή.
Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα μάθουμε περισσότερα για το Astra OPC Extreme, ενώ πιθανό είναι η Opel να δηλώσει και χρόνο στην «πράσινη κόλαση» του Νίρμπουργκρινγκ.