Το internet ως εργαλείο

Ιντερνετ

Ενημέρωση, ψυχαγωγία και διαφήμιση στο internet.

 

Το internet είναι γνώση

Το internet ή διαδίκτυο στα ελληνικά, δεν είναι τίποτε άλλο από συνδεδεμένους υπολογιστές. Δεν είναι όμως λίγοι αυτοί, σύμφωνα με τελευταίες στατιστικές πάνω από 4,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι (55% του παγκόσμιου πληθυσμού) έχουν πρόσβαση σε αυτό. Ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός αριθμός είναι 418 εκατομμύρια άνθρωποι (52% του πληθυσμού), ενώ στην Ελλάδα έχουμε 6,9 εκατομμύρια χρήστες (65.9% του πληθυσμού). Οι δε τρόποι που αυτό χρησιμοποιείται αλλάζουν συνεχώς, ενώ μέρα με την ημέρα προστίθενται νέοι τρόποι επικοινωνίας και ενημέρωσης. Γιατί πάνω απ' όλα, το internet προσφέρει πληροφορίες και γνώσεις. Για γεγονότα που πέρασαν και άλλα που θα 'ρθουν.

Μια μεγάλη πηγή γνώσεων, σωστών αλλά και λανθασμένων, γνώσεων που άλλους τους βοηθούν και άλλους τους δυσκολεύουν. Υπάρχει όμως, σε ένα βαθμό, ελευθερία του λόγου, του γραπτού λόγου στη συγκεκριμένη περίπτωση, τουλάχιστον μεγαλύτερη απ' ότι σε οτιδήποτε άλλο γύρω μας. Γι' αυτό ο κάθε χρήστης χρειάζεται να διαθέτει την κατάλληλη παιδεία για να υπερπηδήσει τα εμπόδια του internet και τις αρνητικές εκφάνσεις που αυτό έχει και να βιώσει τη μαγεία του. Είναι ένα απ' τα σημαντικότερα πράγματα που έχει επινοήσει ο άνθρωπος!

 

Το internet είναι εμπόριο

Ένα μεγάλο τμήμα των πληροφοριών που μπορεί να βρει κάποιος στο internet, σχετίζονται με επιχειρήσεις, αγαθά και υπηρεσίες.

Η παρουσία στο internet μιας επιχείρησης, είναι απαραίτητη για την εδραίωσή της στην αγορά. Ο καταναλωτής στις μέρες μας είναι ψαγμένος. Δεν προβαίνει σε αγορές αν δεν πειστεί για αρκετά πράγματα σχετικά με μια εταιρεία και τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες της:

  • τα χαρακτηριστικά τους
  • την ποιότητά τους
  • τις τιμές
  • την αξιοπιστία
  • την ισχύ του ονόματός της στην αγορά
  • την σωστή εξυπηρέτηση μετά την αγορά
  • τα σημεία παρουσίας
  • συνεργάτες, συνεργασίες
  • την πολιτική σχετικά με το περιβάλλον

Λίγα μόνο στοιχεία, που ενδιαφέρουν άλλους λιγότερο και άλλους περισσότερο, αλλά καθορίζουν ουσιαστικά τις επιλογές των καταναλωτών.

 

Το internet είναι διαφήμιση

Η διαφήμιση θα παίξει λοιπόν σπουδαίο ρόλο για μια επιχείρηση. Γι' αυτό άλλωστε υπάρχουν τόσες εφημερίδες, ραδιοφωνικοί σταθμοί και τηλεοπτικά κανάλια. Με τη σειρά αυτή, συμβαδίζει και το διαφημιστικό κόστος μιας καμπάνιας στα ΜΜΕ. Μια καμπάνια που αργά ή γρήγορα θα τελειώσει. Βλέπετε, το κόστος είναι ιδιαίτερα υψηλό. Υπάρχουν φυσικά πολλοί εναλλακτικοί τρόποι διαφήμισης, αφισοκολλήσεις, εκδηλώσεις, χορηγίες κ.α. που όμως έχουν απήχηση σε μικρότερες πληθυσμιακές ομάδες.

 

Το internet είναι το μέσο για τη διαφημιστική προβολή της επιχείρησής σας

Εμείς σας προτείνουμε την πιο σύγχρονη μέθοδο επικοινωνίας, τη δημιουργία ιστοσελίδας/ιστοτόπου, για την διαφημιστική προβολή σας στο διαδίκτυο. Το internet είναι πλέον πολύ κοντά σας, δεν έχει γεωγραφικά ή πολιτισμικά όρια, είναι οικονομική τόσο η πρόσβαση σε αυτό, όσο και η χρήση του για διαφημιστικούς-εμπορικούς σκοπούς. Δώστε την δυνατότητα σε πελάτες, συνεργάτες και γνωστούς να γνωρίσουν καλύτερα την επιχείρησή σας και αυτά που προσφέρετε. Μην μένετε πίσω. Κάντε το επόμενο βήμα και προσπεράστε τους ανταγωνιστές σας.

 

Το internet είναι το μέσο για την προβολή και πώληση των προϊόντων σας

Πέρα από την απλή προβολή μιας επιχείρησης, σήμερα το internet δίνει τη δυνατότητα για άμεσες πωλήσεις προϊόντων ή/και υπηρεσιών. Με χαμηλά λειτουργικά έξοδα, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) θα δώσει νέες προοπτικές στην επιχείρησή σας, διευρύνοντας το πελατολόγιο και μεγιστοποιώντας τα κέρδη σας.