Γιατί κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει σελίδα στο Facebook;

1. Η δημιουργία μίας σελίδας στο Facebook είναι δωρεάν


Δεν κοστίζει σε χρήμα, αλλά θα πρέπει να κοστίσει σε χρόνο. Η σελίδα δημιουργεί ένα δίαυλο επικοινωνίας και ενημέρωσης ανάμεσα στην επιχείρησή σας, τους πελάτες σας και τους δυνητικούς πελάτες σας. Αυτός ο δίαυλος πρέπει να παραμένει ανοιχτός. Να θυμάστε όμως πάντα: Content is the King! Ανανεώστε, βγάλτε προσφορές, κάντε συζητήσεις , δημοσκοπήσεις. Είναι απλά βήματα, θέλουν λίγο χρόνο για να γίνουν και μπορούν να αποκομίσουν μεγάλα οφέλη για την επιχείρηση σας.

 

 2. Η προσέγγιση πελατών μπορεί να γίνει και από μία Facebook Page


Το Facebook αριθμεί ήδη πολλές επιχειρήσεις οι οποίες αξιώνουν ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό του marketing τους στην ανάπτυξη και διαχείριση μίας Facebook Page. Σίγουρα θα έχετε δει και εσείς σελίδες από μεγάλες επιχειρήσεις όπως Nike, Starbucks, Honda κλπ οι οποίες σας «προκάλεσαν» να κάνετε Like και να τις ακολουθήσετε λόγω τους σχεδιασμού, των χρωμάτων, των προσφορών και γενικά του παρουσιαστικού της. Κατευθείαν αναρωτιέστε πώς θα μπορούσε αυτό να βοηθήσει την δική σας επιχείρηση. Τι σχέση έχετε εσείς με μία πολυεθνική; Αξίζει τον κόπο;

Μία είναι η απάντηση: ΑΞΙΖΕΙ!

Το Facebook έχει μπει στις ζωές μας για τα καλά. Βλέπετε ανθρώπους στο δρόμο να μπαίνουν από τα κινητά τους, να συνομιλούν με τους φίλους τους μέσα από αυτό. Πώς θα μπορούσατε να προσεγγίσετε αυτό το κοινό; Μπορείτε να σκεφτείτε κάποιον άλλον τρόπο που θα ανοίγατε τον κύκλο του αγοραστικού σας κοινού; Διαφήμιση στην τηλεόραση; Ο τηλεοπτικός χρόνος κοστίζει ακριβά. Διαφήμιση σε περιοδικά; Η μισή σελίδα για ένα τεύχος κοστίζει ένα μηνιάτικο, για να σας δουν μία φορά ελάχιστοι (έχετε δει τις πωλήσεις των περιοδικών τώρα τελευταία;).

 

Τι πρέπει να κάνω για να δημιουργήσω μία Facebook Page που να ξεχωρίζει;

 
Η εμπιστοσύνη στον εαυτό σας είναι το πρώτο και μεγάλο βήμα για αυτή την επένδυση. Πρέπει να πάρετε την απόφαση ότι θα ασχοληθείτε σοβαρά.

Δεύτερο σημαντικό βήμα είναι να εμπιστευτείτε την δουλειά αυτή σε κάποιον με τεχνογνωσία και εμπειρία. Κάποιον που θα μπορεί να σας καθοδηγήσει και να σας προτείνει λύσεις.Η δομή μίας facebook page περιλαμβάνει τα παρακάτω:

  •  Landing Page

Το Facebook έχει ένα γενικό σχεδιασμό για όλες τις σελίδες του. Άρα κάτι που ξεχωρίζει, αμέσως θα τραβήξει την προσοχή. Η σελίδα που βλέπουμε πρώτη όταν μπαίνουμε σε κάποια σελίδα ονομάζεται Landing Page ή Welcome Page. Σκεφτείτε την σαν την κεντρική σελίδα της ιστοσελίδας σας. Δημιουργήστε μία σελίδα με όμορφα χρώματα, το λογότυπο σας, με λίγα λόγια για την επιχείρηση σας, φωτογραφίες των προϊόντων σας και των υπηρεσιών σας. Μία μικρή εικόνα για εσάς η οποία θα προκαλέσει κάποιον να σας ακολουθήσει.

  • Σελίδα Επικοινωνίας

Το Facebook προσφέρει σελίδα με Info (Πληροφορίες), αλλά εσείς μπορείτε να  δημιουργήσετε μία με καλύτερο design. Ένας ωραίος σχεδιασμός, μία φόρμα επικοινωνίας, ένας χάρτης.

  • Επιπλέον σελίδες

Σκεφτείτε τι θα θέλατε να προωθήσετε. Φτιάξτε μια σελίδα που θα έχετε προσφορές ή μία σελίδα που θα παρουσιάζεται κάποια προϊόντα. Μπορείτε ακόμα και να φτιάξετε κάποιο eShop. Οι δυνατότητες είναι απεριόριστες. Ιδέες, πλάνο και όρεξη χρειάζεται.

  • Διαφήμιση

Μετά την τελική δημιουργία η σελίδα πρέπει να πάρει τον δρόμο της. Διαφημίστε την! Μοιραστείτε την με φίλους (είναι άλλωστε η βασική λειτουργία του Facebook), συζητήστε για αυτή. Δώστε κάποιο budget για διαφήμιση στο Facebook. Τα ποσά άλλωστε είναι πολύ χαμηλότερα από αυτά του Google Ads. Δώστε της την απαραίτητη προσοχή που της αρμόζει.



Θυμηθείτε!!!


Μείνετε ενεργοί! Ανανεώστε, Μοιραστείτε, Συζητήστε! Γίνεται κοινωνικοί. Μην ξεχνάτε:
Το Internet κάνει μία μικρή επιχείρηση να φαίνεται μεγάλη!